[h=3]کمپین تبلیغاتی برای اکران «ردکارپت» تشکیل شده تا به بهترین شکل برای اکران فیلم اطلاعرسانی و تبلیغات انجام گیرد.

به گزارش سينماخبر، این فیلم از چهارشنبه هفته جاری، چهارم تیرماه در گروه سینمایی قدس روی پرده سینما میرود و به دلیل همزمانی نمایش فیلم با ماه مبارک رمضان عوامل فیلم تصمیم گرفتند با راهاندازی کمپین تبلیغاتی زمینه استقبال خوب تماشاگران را از این کار به وجود آورند.سپهر سیفی سرمایهگذار فیلم «ردکارپت» و قائممقام مدیرعامل «کانون ایران نوین» در این زمینه گفت: «از مدتی پیش اتاق فکری برای اکران هرچه بهتر «ردکارپت» با حضور کارگردان و تهیهکننده فیلم و طراحان و مجریان تبلیغات کانون ایران نوین و همچنین دستاندرکاران موسسه فیلمیران تشکیل شد و درباره تبلیغات هرچه بیشتر و بهتر «ردکارپت» سیاستگذاری و تصمیمگیری شد.»او ادامه داد: «درحال حاضر کمپین تبلیغاتی برای اکران «ردکارپت» تشکیل شده و گروهی در حال کار روی اقلام تبلیغی فیلم هستند تا با توجه به همزمانی اکران با ماه رمضان و مسابقات جامجهانی، فیلم فروش خوب و موفقی داشته باشد. ما از حداکثر ظرفیت تبلیغات در سطح شهر، ایستگاههای مترو، تلویزیون و مطبوعات استفاده خواهیم کرد چراکه معتقدیم تبلیغات نقش بسیاری در معرفی، اطلاعرسانی و ارائه یک فیلم دارد و بدون تردید در فروش آن تاثیرگذار خواهد بود همانطور که درباره دیگر فیلمهای ایراننوین فیلم از جمله «چه خوبه برگشتی» هم این اتفاق افتاد.»سیفی که تهیهگنندگی «ماهی و گربه» را برعهده دارد درباره اکران این فیلم هم توضیح داد: «هنوز زمان قطعی اکران «ماهی و گربه» مشخص نشده است در ابتدا قرار بود عید فطر روی پرده سینماها برود اما تا کنون زمان اکران آن رابه طور قطعی اعلام نکردند با این حال ما مقدمات اکران و تبلیغات فیلم را فراهم کردیم و امیدواریم با توجه به استقبالی که «ماهی و گربه» در جشنواره فجر صورت گرفت، اکران و فروش موفقی داشته باشد.»او گفت: ««ماهی و گربه» یکی از موفقترین فیلمهای سینمای ایران در عرصه بیناالملل است و تا کنون در جشنواره معتبر دنیا حضور داشته و موفق به کسب جایزه شده. این حضور همچنان ادامه دارد و تا پایان سال میلادی جشنوارههای بسیاری برای حضور ونمایش «ماهی و گربه» ابراز تمایل کردهاند.»