ARASH CHIRIK
کاربر ويژه
جدیدترین تلویزیون های هوشمند سامسونگ معرفی شد
به گزارش سه نسل به نقل از روابط عمومی سامسونگ درایران، سری جدید تلویزیون
های هوشمند 56، 7 و 8 در دو کلاس LED و پلاسمای سه بعدی در بازار عرضه شد.
در این مدل ها برخلاف تمامی نسل های پیشین این کلاس برای اولین بار از یک مرورگر
اینترنت قدرتمند با تمامی امکانات کامپیوترهای دسک تاپی استفاده شده که تجربه بی نظیری از مرور شبکه اینترنت در ابعاد یک
تلویزیون غول پیکر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
سری 6 تلویزیون های LED سامسونگ در سه فرم متفاوت و در چهار سایز 40، 46، 55 و 60 اینچ با امکان نمایش محتوای سه بعدی
ارائه می شود و در رده امکانات هوشمند در پیشرفته ترین مدل این کلاس از اتصال Skype، مرورگر وب و شبکه های اجتماعی
پشتیبانی می شود.
سری هفت تلویزیون های این کلاس در یک مدل با سه سایز 46، 55 و 60 اینچ معرفی شده است که هر سه نیز به امکان نمایش سه
بعدی و قابلیت تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی برخوردارند.
"Smart Hub" این مدل ها از تمامی قابلیت های این رده همچون اسکایپ، مرورگر وب، اپلیکیشن های سامسونگ، امکان Search All
در یافتن محتوا و شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند.
اما پیشرفته ترین عضو خانواده هوشمندهای سامسونگ به سری 8 این رده و مدل های 55 و 60 اینچی D8000 تعلق دارد مشخصه
اصلی این سری به قاب بسیار باریک پنج میلیمتری گرداگرد صفحه نمایش باز می گردد که جلوه فوق العاده به طراحی این مدل
بخشیده است.
این مدل که به چهار اتصال HDMI، سه ورودی USB، اتصال داخلی Wi-Fi و پشتیبانی کامل از محتوای سه بعدی با امکان تبدیل دو بعدی
به سه بعدی مجهز شده است تمامی قابلیت های ممکن در رده اسمارت TVرا ارائه داده و علاوه بر این امکان تهیه دوربین جداگانه برای
برقراری اتصال Skype نیز در آن وجود دارد.
نخستین تلاش های سامسونگ در جهت تغییر سمت و سوی محصولات این شرکت در انتقال اطلاعات از طریق شبکه به دستگاه
تلویزیون به سال 2007 و معرفی مفهوم تازه ای به نام InfoLink باز می گردد.
در InfoLink های اولیه سامسونگ امکانات محدود و نسبتا مختصری در کسب اطلاعاتی همچون وضعیت هوا و بازار بورس تعبیه شده
بود که در نوع خود کاملا منحصر به فرد تلقی می شد.
در سال 2008 قابلیت جدیدی به نام Internet TV به تلویزیون های سری 7، 8 و 9 این شرکت افزوده شد در این سرویس جدید استفاده
محدود از اینترنت و نمایش اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا، تبادلات مالی و مواردی از این دست همزمان با پخش تصاویر معمول
تلویزیون در دسترس خریداران قرار گرفت.
سال 2009 تولد دوباره ای برای Internet TV های سامسونگ بود که برای اولین بار مفهوم Widget یا ابزارک های کوچک قابل نصب را
به این رده وارد نمود.
سامسونگ در سال 2010 نیز بار دیگر به گسترش Internet TV در قالب مدل های سه بعدی جدید این شرکت اقدام نمود برجسته
ترین نکته در این سال بازگشائی سرویس Samsung App Store برای دانلود و نصب برنامه های مختلف بروی تلویزیون های این شرکت
بود که تاکنون نیز نمونه دومی برای آن در میان سایرین دیده نمی شود.
اما بلاخره پس از سالها کسب تجربه شرکت سامسونگ در سال 2011 تلویزیون های جدید خود را با عنوان جدید Smart TV به بازار ارائه
نمود.

های هوشمند 56، 7 و 8 در دو کلاس LED و پلاسمای سه بعدی در بازار عرضه شد.
در این مدل ها برخلاف تمامی نسل های پیشین این کلاس برای اولین بار از یک مرورگر
اینترنت قدرتمند با تمامی امکانات کامپیوترهای دسک تاپی استفاده شده که تجربه بی نظیری از مرور شبکه اینترنت در ابعاد یک
تلویزیون غول پیکر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
سری 6 تلویزیون های LED سامسونگ در سه فرم متفاوت و در چهار سایز 40، 46، 55 و 60 اینچ با امکان نمایش محتوای سه بعدی
ارائه می شود و در رده امکانات هوشمند در پیشرفته ترین مدل این کلاس از اتصال Skype، مرورگر وب و شبکه های اجتماعی
پشتیبانی می شود.
سری هفت تلویزیون های این کلاس در یک مدل با سه سایز 46، 55 و 60 اینچ معرفی شده است که هر سه نیز به امکان نمایش سه
بعدی و قابلیت تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی برخوردارند.
"Smart Hub" این مدل ها از تمامی قابلیت های این رده همچون اسکایپ، مرورگر وب، اپلیکیشن های سامسونگ، امکان Search All
در یافتن محتوا و شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند.
اما پیشرفته ترین عضو خانواده هوشمندهای سامسونگ به سری 8 این رده و مدل های 55 و 60 اینچی D8000 تعلق دارد مشخصه
اصلی این سری به قاب بسیار باریک پنج میلیمتری گرداگرد صفحه نمایش باز می گردد که جلوه فوق العاده به طراحی این مدل
بخشیده است.
این مدل که به چهار اتصال HDMI، سه ورودی USB، اتصال داخلی Wi-Fi و پشتیبانی کامل از محتوای سه بعدی با امکان تبدیل دو بعدی
به سه بعدی مجهز شده است تمامی قابلیت های ممکن در رده اسمارت TVرا ارائه داده و علاوه بر این امکان تهیه دوربین جداگانه برای
برقراری اتصال Skype نیز در آن وجود دارد.
نخستین تلاش های سامسونگ در جهت تغییر سمت و سوی محصولات این شرکت در انتقال اطلاعات از طریق شبکه به دستگاه
تلویزیون به سال 2007 و معرفی مفهوم تازه ای به نام InfoLink باز می گردد.
در InfoLink های اولیه سامسونگ امکانات محدود و نسبتا مختصری در کسب اطلاعاتی همچون وضعیت هوا و بازار بورس تعبیه شده
بود که در نوع خود کاملا منحصر به فرد تلقی می شد.
در سال 2008 قابلیت جدیدی به نام Internet TV به تلویزیون های سری 7، 8 و 9 این شرکت افزوده شد در این سرویس جدید استفاده
محدود از اینترنت و نمایش اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا، تبادلات مالی و مواردی از این دست همزمان با پخش تصاویر معمول
تلویزیون در دسترس خریداران قرار گرفت.
سال 2009 تولد دوباره ای برای Internet TV های سامسونگ بود که برای اولین بار مفهوم Widget یا ابزارک های کوچک قابل نصب را
به این رده وارد نمود.
سامسونگ در سال 2010 نیز بار دیگر به گسترش Internet TV در قالب مدل های سه بعدی جدید این شرکت اقدام نمود برجسته
ترین نکته در این سال بازگشائی سرویس Samsung App Store برای دانلود و نصب برنامه های مختلف بروی تلویزیون های این شرکت
بود که تاکنون نیز نمونه دومی برای آن در میان سایرین دیده نمی شود.
اما بلاخره پس از سالها کسب تجربه شرکت سامسونگ در سال 2011 تلویزیون های جدید خود را با عنوان جدید Smart TV به بازار ارائه
نمود.