• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

دنیای ماشین بازی در ایران

alirezakarimi

New member
دو کامارو در خیابانهای پاسداران

علی مطلومی را خیلی ها دیده اند .
کلاه مخصوص او
و ریش های رنگی فابریک او
و شوخی های خاص علی برای ماشین بازهای شرق تهران شناخته شده است . تقریبا هر جائی قرار ماشین بازی باشذ. علی آنجاست .
در گردهمائی برج میلاد علی کاماروی طلائی را آورده بود که سعی کردیم سر وقت به او سری بزنیم .
البته علی فقط اتومبیل آمریکائی کار نمی کند و دو ژیان هم فعلا در دستهای او اسیر است .
اما اولین خودروی که معرفی می کنیم کامارو 1997 است.
31585_orig.jpg

تصویر یک z28
این کامارو که بسیار سالم است و کم کار کرده است . به رنگ زرد طلائی در آمده و با رنگ آمیزی مدل معروف z 28 اتومبیل دیدنی شده است .
این اتومبیل با یک استارت روشن می شود و چون ساعت کار می کند . و با قدرت بالا خیابانها را طی می کند .
31584_orig.jpg

تودوزی و تریم داخلی این خودرو بسیار سالم و زیباست و سواری خوبی به نمایش می گذارد . این خودرو با استفاده از رینگ های زیبا ی work جلوه اسپرتی به خودرو داده است . تایرهای خودرو در جلو 245-40-18 و در عقب تایر 275-40-18
این اتومبیل توسط آقای حسین شاد رنگ شده است . رنگ در خودروهای کلاسیک پارمتر بسیار مهمی است و رنگ تاثیر بسزائی در ارزش یک خودرو کلاسیک دارد.
در گوشه ای دیگر از کارگاه آقای مطلومی یکدستگاه کادیلاک کوپ دویل 71 با هیبت بزرگ و رنگ بنفش را در دست اجرا است .
مشاهده البوم تصاویر
معرفی کامارو 77
31561_orig.jpg

تصویر یک کامارو RS
با آقای مظلومی و سوار بر کامارو 77 دوری زدیم و چند خیابان را طی کردیم و در پارکینک یک آپارتمان بزرگ با یک کاماروی آر اس روبرو شدیم اتومبیلی که بسیار دیدنی و زیبا جمع شده .
آقای کامران حیدری صاحب خودرو عاشق اتومبیل ها کلاسیک است . او اتومبیل های زیادی دارد اما این آمریکائی اتومبیل متفاوتی است .
31567_orig.jpg

اتومبیل عضله ای با طراحی جالب و پیشرو دهه هفتاد با رینگ های بزرگ امروزی با فاو کوتاه اتومبیل جالبی شده بود . هر چند نداشتن تایرها و رینگ اصلی پوئن منفی به حساب می آید . اما سلیقه دارندگان بسیاری از خودروهای کلاسیک با رینگ های امروزیست .
تایرهای جلو ی خودرو سایز 255- 35 - 20 و در عقب 275-30-20 می باشد.
این اتومبیل با وسواس و دقتی خاص جمع شده و از موتور 350 آن صدای یک اصیل آمریکائی بیرون می آید . لوازم این خودرو تماما نو خریداری شده و از این بابت این کامارو بسیار پر هیجان است .
نزذیک به سه سال این خودرو زمان بازسازی برده و تودروزی بسیار طریف این خودرو کار جواد قهرمان زاده است .
31550_orig.jpg

کامران حیدری از اینکه در ایران تشکلات کمیته کلاسیک قوی و منسجم نیست گله داشت و امیداوار بود شرکت های بیمه برای خودروها کلاسیک تخفیف ویژه قائل شوند .
این خودرو نیز کار علی مظلومی است که نشان دهنده توانمدی و استعداد این جوان است .
 
بالا