
از زمان معرفی این خودرو در سال ۲۰۰۵ همه ساله مدل بهینه سازی شده ی این خودرو وارد بازار می شود و به همین دلیل " لاکراس " هنوز تازه و سر حال به نظر می رسد .
اما این که شرکت بیوک این قدر سریع دست به تغییر کلی چهره ی این خودرو زده کمی عجیب به نظر می رسد .
ظاهر این خودرو تقریبا همانی است که در نمایشگاه خودروی پکن با عنوان " اینویکتیا " به معرض نمایش گذاشته شده بود .
نمای کلی این خودرو شباهت زیادی به اینویکتیا دارد ولی در آن مشخصه ی کلی خودروهای بیوک دیده نمی شود .
شیب سقف زیاد نمای بغل این خودرو را به اتومبیل های به اصطلاح کوپه ی چهاردر نظیر فولکس واگن فیتون سی سی و مرسدس سی ال اس شبیه می کند . دماغه ی جلوی روان و صیقلی تداعی کننده ی کادیلاک انکلیو جدید است .
اما این که شرکت بیوک این قدر سریع دست به تغییر کلی چهره ی این خودرو زده کمی عجیب به نظر می رسد .
ظاهر این خودرو تقریبا همانی است که در نمایشگاه خودروی پکن با عنوان " اینویکتیا " به معرض نمایش گذاشته شده بود .
نمای کلی این خودرو شباهت زیادی به اینویکتیا دارد ولی در آن مشخصه ی کلی خودروهای بیوک دیده نمی شود .
شیب سقف زیاد نمای بغل این خودرو را به اتومبیل های به اصطلاح کوپه ی چهاردر نظیر فولکس واگن فیتون سی سی و مرسدس سی ال اس شبیه می کند . دماغه ی جلوی روان و صیقلی تداعی کننده ی کادیلاک انکلیو جدید است .