• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

لیست تمام کدهای ایرانسل

AyTak

کاربر ويژه
i7z6z8tfsi1c19dhixhv.jpg


ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در این تاپیک شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:

سیم کارت های اعتباری :
*۱۴۰*۳*۱*۱#
فعال سازی پیامگیر
*۱۴۰*۳*۱*۳#
فعال سازی ذخیره شماره
*۱۴۰*۳*۱*۴#
حذف همه سرویس ها
*۱۴۰*۳*۵#
دریافت تنظیمات MMS
*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS
سیم کارت های دائمی :
*۱۳۰*۳*۱*۱#
فعال سازی پیامگیر
*۱۳۰*۳*۱*۳#
فعال سازی ذخیره شماره
*۱۳۰*۳*۱*۴#
حذف همه سرویس ها
*۱۳۰*۳*۵#
دریافت تنظیمات Mms
*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs
سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called):
این سرویس شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.
این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.
——————–
ویترین ایرانسل (نسخه آزمایشی)
ایرانسل، با سرویس های متنوع، کاربردهای جدیدی برای تلفن همراه به جامعه ایرانی معرفی می نماید.
“پورتال چند رسانه ای ایرانسل” با نام تجاری “ویترین”، اولین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی روی تلفن همراه در ایران است که در آن، عرضه کنندگانِ محصولات الکترونیکی (Content Providers)، طیف بسیار گسترده ای از محصولات خود را جهت عرضه به مشترکین ایرانسل ارائه می نمایند.
هزینه استفاده از سرویس های ارائه شده در ویترین، توسط ایرانسل محاسبه شده، و سپس این هزینه ها به صورتحساب مشترکین دائمی افزوده و یا از حساب مشترکین اعتباری کاسته می شود.
سرویس های ویترین ایرانسل
سرویس های مبتنی بر متن: این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترک ارسال می شوندو عبارتند از:
۱٫ پیام های درخواستی؛ شامل:
o اخبار شامل مهمترین اخبار، اخبار ورزشی، اخبار اقتصادی، آخرین خبرها و…
o پیام های مذهبی شامل احادیث، آیات قرآن، برنامه زمانی نماز و…
۲٫ پیام های ثبت نامی: این خدمات در واقع شامل مجموعه هایی از پیام های کوتاه هستند که بر اساس برنامه زمانی موردنظر مشترک، و یا بر حسب وقوع رویدادهای از پیش تعیین شده برای مشترک ارسال می شوند.
• خدمات چند رسانه ای: این خدمات از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند. مهمترین انواع خدمات چند رسانه ای ویترین عبارتند از:
o تصاویر گرافیکی؛ شامل تصاویر پس زمینه، تم ها و لوگوها
o زنگ گوشی؛ شامل انواع زنگهای پلی تون (polytone) و تروتون (truetone) و…
• ارسال پیام کوتاه از طریق وب: با این سرویس شما می توانید بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به مشترکین ایرانسل در تمام نقاط جهان پیام کوتاه (SMS) ارسال کنید .
• ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) از طریق وب: با استفاده از این سرویس، شما می توانید عکس، ویدیو، موسیقی و دیگر فایل های چند رسانه ای را در کوتاهترین زمان به مشترکین ایرانسل MMS کنید.
روش های درخواست
• اینترنت
شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی ویترین، مستقیماً محصولات را مشاهده و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
• WAP (مرورگر اینترنت در تلفن همراه)
همچنین می توانید با GPRS ایرانسل، به آدرس اینترنتی ویترین دسترسی پیدا کرده و ضمن مشاهده و بررسی محصولات، موارد دلخواهتان را خریداری کنید.
• ارسال پیام کوتاه SMS
جهت هر چه ساده تر کردن سفارش محصولات، برای هر گروه از محصولات ویترین، یک شماره یا Short Code تعیین شده است؛ بطوریکه شما می توانید با ارسال عبارت اختصاری یا کد مربوط به هر محصول (به عنوان مثال hfz برای فال حافظ) به صورت یک پیام کوتاه به شماره مربوطه، محصول مورد نظرتان را درخواست نمایید.
برای دریافت محصولات چندرسانه ای ارائه شده در ویترین ایرانسل، گوشی شما باید دارای قابلیت استفاده از شبکه GPRS باشد. علاوه بر قابلیت فوق، گوشی شما باید حاوی تنظیمات GPRS و MMS باشد.
نوع محصول
نام
شماره
کد
زنگ مونوتون
مونوتون ایرانسل
۲۰۲۰
MTI1, MTI2, MTI3
زنگ مونوتون
تروتون ایرانسل
۲۰۲۰
TTI1, TTI2
لوگو
ایرانسل
۲۰۲۰
LOI
لوگو
بی ام و
۲۰۲۰
LOB
تصویر پس زمینه
طلایی
۲۰۲۰
WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5
تصویر پس زمینه
آبی
۲۰۲۰
WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5
تصویر پس زمینه
قرمز
۲۰۲۰
WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5
خدمات متنی
فال حافظ
۲۰۲۰
HFZ
خدمات متنی
طالع بینی-فروردین
۲۰۲۰
FAR/ 1/ HML
خدمات متنی
طالع بینی-اردیبهشت
۲۰۲۰
ORD/ 2/ SOR
خدمات متنی
طالع بینی-خرداد
۲۰۲۰
KHO/ 3/ JOZ
خدمات متنی
طالع بینی-تیر
۲۰۲۰
TIR/ 4/ SRT
خدمات متنی
طالع بینی-مرداد
۲۰۲۰
MOR/ 5/ ASD
خدمات متنی
طالع بینی-شهریور
۲۰۲۰
SHA/ 6/ SNB
خدمات متنی
طالع بینی-مهر
۲۰۲۰
MEH/ 7/ MIZ
خدمات متنی
طالع بینی-آبان
۲۰۲۰
ABA/ 8/ AGH
خدمات متنی
طالع بینی-آذر
۲۰۲۰
AZA/ 9/ GHS
خدمات متنی
طالع بینی-دی
۲۰۲۰
DAY/ 10/ JDY
خدمات متنی
طالع بینی-بهمن
۲۰۲۰
BAH/ 11/ DLV
خدمات متنی
طالع بینی-اسفند
۲۰۲۰
ESF/ 12/ HOT
خدمات متنی
طرح طلایی
۲۰۲۰
TAL/ GLD
خدمات متنی
طرح آبی
۲۰۲۰
ABI/ BLU
خدمات متنی
طرح قرمز
۲۰۲۰
GHE/ RED
خدمات متنی
شارژ الکترونیکی
۲۰۲۰
SHR/ CHR
خدمات متنی
کنترل حساب الکترونیکی
۲۰۲۰
CON/ CAR
روش درخواست خدمات
خدمات نسخه آزمایشی ویترین به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد، بطوریکه حتی برای SMS کردن کد محصول هزینه ای پرداخت نخواهید نمود. جهت سفارش دادن محصولات فوق بر اساس الگوی زیر عمل نمایید:
۱٫ در صورت تمایل به سفارش محصول چند رسانه ای از توانایی گوشی خود برای دریافت آن محصول اطمینان حاصل کنید.
۲٫ کد مربوط به محصول را (بر اساس جدول) به صورت SMS وارد کنید. به عنوان مثال برای دریافت لوگوی ایرانسل، کد loi را وارد کنید (می توانید کد را با حروف بزرگ یا حروف کوچک تایپ کنید). از وارد کردن هر نوع کاراکتر اضافه (مانند نقطه، ویرگول…) خودداری نمایید.
۳٫ SMS مذکور را به شماره ۲۰۲۰ ارسال نمایید.
۴٫ در مورد اکثر خدمات متنی چند کد مترادف عرضه شده است که شما می توانید با ارسال هر یک از آنها محصول مربوطه را دریافت نمایید. بنابراین تفاوتی ندارد که شما کدام کد را انتخاب می کنید.
 
بالا