مدير دفتر آلودگي هواي تهران با بيان اينكه هيچ خودرويي تا زماني كه مجوز زيست محيطي دريافت نكند شمارهگذاري نميشود، گفت: خودرو مينياتور تاكنون براي اخذ مجوز زيست محيطي اقدام نكرده است.
مسعود زندي در گفتوگو با فارس با بيان اين مطلب، افزود: تمامي خودروها زماني كه براي شمارهگذاري اقدام كنند، بايد قبل از آن موفق به اخذ مجوز زيست محيطي شوند.
وي ادامه داد: زماني كه خودرويي براي شمارهگذاري اقدام كند، راهنمايي و رانندگي از سازمان محيط زيست استعلام ميكند در اين صورت يك نمونه از خودرو مورد نظر براي انجام تست اعزام ميشود.
مدير دفتر آلودگي هواي تهران گفت: مرحله ديگري از تست، اين است كه در توليدات هم به صورت تصادفي نمونههايي انتخاب و مجددا مورد تست قرار گيرند.
وي گفت: اين تستها در مركز تست آلايندگي خودرو توسط محيط زيست و شركت بازرسي كيفيت استاندارد انجام ميشود.
زندي تصريح كرد: اولين مرحله تست پيمايش 3000 كيلومتري است كه خودرو بايد از اين مرحله عبور كند تا بتواند وارد مراحل بعدي شود.
مدير دفتر آلودگي هواي تهران تأكيد كرد: هيچ خودوريي تا زماني كه مجوز زيست محيطي دريافت نكرده است، شمارهگذاري نميشود.
وي در رابطه با اينكه آيا ميزان آلايندگي خودروها رتبهبندي ميشود يا خير؟ پاسخ داد: رتبهبندي خوروها از لحاظ ميزان آلايندگي از وظايف سازمان محيط زيست نيست،بلكه تنها رعايت استانداردها از نظر ما مهم است.
وي همچنين افزود: براي خودروهاي توليدي رعايت استاندارد يورو 2 و خودروهاي وارداتي استاندارد يورو 3 رعايت شود.
زندي با بيان اينكه تنها رعايت استاندارها براي سازمان محيط زيست مهم است،گفت: اگر خودرو مطابق با استانداردهاي مورد نظر باشد مشكلي نخواهد داشت؛ تنها رعايت استاندارها براي سازمان محيط زيست مهم است.
مسعود زندي در گفتوگو با فارس با بيان اين مطلب، افزود: تمامي خودروها زماني كه براي شمارهگذاري اقدام كنند، بايد قبل از آن موفق به اخذ مجوز زيست محيطي شوند.
وي ادامه داد: زماني كه خودرويي براي شمارهگذاري اقدام كند، راهنمايي و رانندگي از سازمان محيط زيست استعلام ميكند در اين صورت يك نمونه از خودرو مورد نظر براي انجام تست اعزام ميشود.
مدير دفتر آلودگي هواي تهران گفت: مرحله ديگري از تست، اين است كه در توليدات هم به صورت تصادفي نمونههايي انتخاب و مجددا مورد تست قرار گيرند.
وي گفت: اين تستها در مركز تست آلايندگي خودرو توسط محيط زيست و شركت بازرسي كيفيت استاندارد انجام ميشود.
زندي تصريح كرد: اولين مرحله تست پيمايش 3000 كيلومتري است كه خودرو بايد از اين مرحله عبور كند تا بتواند وارد مراحل بعدي شود.
مدير دفتر آلودگي هواي تهران تأكيد كرد: هيچ خودوريي تا زماني كه مجوز زيست محيطي دريافت نكرده است، شمارهگذاري نميشود.
وي در رابطه با اينكه آيا ميزان آلايندگي خودروها رتبهبندي ميشود يا خير؟ پاسخ داد: رتبهبندي خوروها از لحاظ ميزان آلايندگي از وظايف سازمان محيط زيست نيست،بلكه تنها رعايت استانداردها از نظر ما مهم است.
وي همچنين افزود: براي خودروهاي توليدي رعايت استاندارد يورو 2 و خودروهاي وارداتي استاندارد يورو 3 رعايت شود.
زندي با بيان اينكه تنها رعايت استاندارها براي سازمان محيط زيست مهم است،گفت: اگر خودرو مطابق با استانداردهاي مورد نظر باشد مشكلي نخواهد داشت؛ تنها رعايت استاندارها براي سازمان محيط زيست مهم است.