افزایش میزان اثرگزاری یک بنر :
بنرهای تبلیغاتی دراندازه ها و فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متن های تبلیغاتی هستند که برای جذب بازدید کننده و مشتری از وب سایت های دیگر به کار می روند .
قبلا نیز در مورد خلاقیت در طراحی و معانی رنگ مقالاتی نوشته شده که ممکن است مورد استفاده شما قرار گیرد.
برای اینکه یک بنر اثرگذاری بهتری داشته باشد باید به مواردی توجه کرد برخی ویژگی های بنر مناسب را در زیر ذکر می کنیم:
جذابیت و خاص بودن :
کاربران در دنیای اینترنت با بنرها و تبلیغات بسیاری مواجه می شوند و بنر طراحی شده باید به گونه ای باشد که بتواند کاربر را جذب کند و بازدید کننده را مجاب به کلیک نماید . جذابیت یک بنر از اولین شروط بنر مناسب است .
حجم بنر :
حجم بنر هرچقدر کمتر باشد مقبلو تر است . بنر باید به سرعت در صفحه لود شود و محتوای بنر به زودی به نمایش در بیاید . با توجه به سرعت اینترنت در ایران نیز , حجم بنر از اهمیت بیشتری برخوردار است .
سایز مناسب :
بنرهای تبلیغاتی معمولا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده طراحی می شوند. اندازه های ۱۲۵ در ۱۲۵، ۱۲۰ در ۲۴۰، ۲۰۰ در ۳۰۰، ۴۶۸ در ۶۰ و… (اندازه ها به پیکسل هستند) برای بنرهای تبلیغاتی مناسب هستند و وب سایت های اینترنتی، مکان های تبلیغاتی خود را بر اساس آن ها در نظر می گیرند.
تصاویر مناسب:
برای انتخاب تصاویر دقت زیادی کنید . تصاویر بهترین ابزار رساندن منظور و پیام شما در تبلیغ هستند.
بنرهای خود را زیاد شلوغ انتخاب نکنید مفهوم اصلی در بنرهای شلوغ در بین انواع عکسها گم می شوند . شلوغی بیش از حد به معنای جذاب بودن نیست .
نوشته های مناسب:
شما محدودیت زیادی در بیان کلمات و توصیفات خود در یک بنر دارید .پس سعی کنید از کلماتی که به خوبی مفهوم را می رسانند استفاده کنید شما باید در چند کلمه منظور خود را به مخاطب برسانید .
منبع دیزاین مجیک
بنرهای تبلیغاتی دراندازه ها و فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متن های تبلیغاتی هستند که برای جذب بازدید کننده و مشتری از وب سایت های دیگر به کار می روند .
قبلا نیز در مورد خلاقیت در طراحی و معانی رنگ مقالاتی نوشته شده که ممکن است مورد استفاده شما قرار گیرد.
برای اینکه یک بنر اثرگذاری بهتری داشته باشد باید به مواردی توجه کرد برخی ویژگی های بنر مناسب را در زیر ذکر می کنیم:
جذابیت و خاص بودن :
کاربران در دنیای اینترنت با بنرها و تبلیغات بسیاری مواجه می شوند و بنر طراحی شده باید به گونه ای باشد که بتواند کاربر را جذب کند و بازدید کننده را مجاب به کلیک نماید . جذابیت یک بنر از اولین شروط بنر مناسب است .

حجم بنر :
حجم بنر هرچقدر کمتر باشد مقبلو تر است . بنر باید به سرعت در صفحه لود شود و محتوای بنر به زودی به نمایش در بیاید . با توجه به سرعت اینترنت در ایران نیز , حجم بنر از اهمیت بیشتری برخوردار است .
سایز مناسب :
بنرهای تبلیغاتی معمولا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده طراحی می شوند. اندازه های ۱۲۵ در ۱۲۵، ۱۲۰ در ۲۴۰، ۲۰۰ در ۳۰۰، ۴۶۸ در ۶۰ و… (اندازه ها به پیکسل هستند) برای بنرهای تبلیغاتی مناسب هستند و وب سایت های اینترنتی، مکان های تبلیغاتی خود را بر اساس آن ها در نظر می گیرند.

تصاویر مناسب:
برای انتخاب تصاویر دقت زیادی کنید . تصاویر بهترین ابزار رساندن منظور و پیام شما در تبلیغ هستند.
بنرهای خود را زیاد شلوغ انتخاب نکنید مفهوم اصلی در بنرهای شلوغ در بین انواع عکسها گم می شوند . شلوغی بیش از حد به معنای جذاب بودن نیست .
نوشته های مناسب:
شما محدودیت زیادی در بیان کلمات و توصیفات خود در یک بنر دارید .پس سعی کنید از کلماتی که به خوبی مفهوم را می رسانند استفاده کنید شما باید در چند کلمه منظور خود را به مخاطب برسانید .

منبع دیزاین مجیک