موتورسیکلت متفاوتی را که مشاهده می کنید ساخت آقای «آلساندرو تارتارینی» بوده که فرزند بنیانگذار ایتال جت یعنی آقای «لئو پولدو تارتارینی» است. این غول دوچرخ تحت نام اختصاری Eicma به عنوان مفهوم و ایده جدیدی در دنیای موتورسیکلت معرفی شده و نام شرکت سازنده آنBrutus بوده که تولید کننده انواع موتورسیکلت برقی است. در مورد این موتورسیکلت مسئولین کمپانی اعلام کردهاند که میتوان آن را اسیووی دنیای موتورسیکلتها به حساب آورد.

پیشرانه آن که از یک سیلندر تشکیل شده دارای 45 اسببخار توان تولیدی بوده و از دو میل سوپاپ در بالا، چهار سوپاپ 750 سیسی حجم که سیستم خنک کنندگی آن آب خنک است و سوخت رسانی آن به صورت انژکتوری و دارای کنترل الکترونیکی بوده سود می برد، همچنین گیربکس آن به صورت دور متغیر و دنده عقب به صورت سفارشی برای آن قابل سفارش است.
brutus به عنوان یک موتورسیکلت صرفاً بیابانی به نحو کاملاً ناخوشایندی چاق و فربه است. تصور اینکه طبق ادعای سازنده وسیله نقلیه ای بوده که قادر است به نقاطی سفر کند که سایر انواع وسائط نقلیه قادر به انجام آن نیستند دشوار است چون مشخصات ظاهری اش دقیقاً نقطه مقابل ویژگی هایی است که می بایست از آن برخوردار باشد.
یکی دیگر از جنبههای نگران کننده موتورسیکلت brutus فقدان حرکت کافی سیستم فنربندی و اتصال چرخ است، به طوری که میزان حرکت 80 میلیمتر در جلو و 100 میلیمتر در عقب تقریباً نصف میزان حرکت چرخ ها و سیستم فنربندی در موتورسیکلتهای گروه مسافرتی ماجراجویانه بوده و حاکی از آن است که brutus اصولاً نمیتواند یک موتورسیکلت بیابانی در هر استانداردی باشد.
brutus به عنوان یک موتورسیکلت صرفاً بیابانی به نحو کاملاً ناخوشایندی چاق و فربه است. تصور اینکه طبق ادعای سازنده وسیله نقلیه ای بوده که قادر است به نقاطی سفر کند که سایر انواع وسائط نقلیه قادر به انجام آن نیستند دشوار است چون مشخصات ظاهری اش دقیقاً نقطه مقابل ویژگی هایی است که می بایست از آن برخوردار باشد.
یکی دیگر از جنبههای نگران کننده موتورسیکلت brutus فقدان حرکت کافی سیستم فنربندی و اتصال چرخ است، به طوری که میزان حرکت 80 میلیمتر در جلو و 100 میلیمتر در عقب تقریباً نصف میزان حرکت چرخ ها و سیستم فنربندی در موتورسیکلتهای گروه مسافرتی ماجراجویانه بوده و حاکی از آن است که brutus اصولاً نمیتواند یک موتورسیکلت بیابانی در هر استانداردی باشد.