بخش جدید موتور جستجوی گوگل با نام "گوگل1+" در آیینده ای نزدیک در دسترس همگان قرار خواهد گرفت . و حرف های زیادی برای گفتن برای این بخش جدید می توان گفت .
که استراتژی بازاریابی گوگل خیلی نزدیک به فیس بوک می باشد. فیس بوک هنگامی که کلید "like" را ایجاد کرد، موج عظیمی از افزایش نمودارها و افزایش رنکینگ در وب سایت ها را ایجاد نمود. .
.
اگر ترجیح می دهید که نتایج دوستان تان که به احتمال زیاد در حال حاضر از فیس بوک استفاده می کنند و در این مورد صحبت می کنند را مشاهده کنید، باید به طور مستقیم آن را به نتایج جستجوی گوگل و مرورگر خود اضافه نمایید. گوگل می گوید 1+ برای شناسایی توصیه های مفید، همانند افرادی که در گوگل با آنها در ارتباط هستند، می باشد. (مخاطبین – افرادی که در گوگل talk و چت لیست شما هستند، افرادی که در گوگل ریدر یا buzz با آنها در ارتباط هستید)
برگرفته از: simasystem.ir
که استراتژی بازاریابی گوگل خیلی نزدیک به فیس بوک می باشد. فیس بوک هنگامی که کلید "like" را ایجاد کرد، موج عظیمی از افزایش نمودارها و افزایش رنکینگ در وب سایت ها را ایجاد نمود. .
- آیا گوگل می تواند موفقیت فیس بوک در ایجاد کلید "like" را برای خود تکرار نماید؟
گوگل 1+ اصلاً شبیه call-to-action و یا کاملاً شبیه کلید "like" در فیس بوک نمی باشد. 1+ گوگل مانند بسیاری دیگر از خدمات گوگل بسیار عمومی می باشد. گوگل ممکن است آیکون آن را در هر صفحه ای که signed in کاربران در آن هست، وجود داشته باشد. با این حال کاربران نمی توانند آن را علناً در صفحهء پروفایل گوگل خود انتخاب و نمایش دهند.
[*]خبر مهم برای جستجوی کاربران
البته که گوگل در 1+ یک سیستم جستجو قرار خواهد داد، که این نشان دهندهء این موضوع خواهد بود که همهء مطالب در جستجو ها مرتبط می باشد. برای توصیهء یک سری از موارد، همهء شما باید بر روی 1+ صفحهء وب کلیک کرده و یا موارد مفید را پیدا نمایید. 1+ ابتدا در صفحهء لیست جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد. هنگامی که یک کاربر در حال جستجو می باشد و یا در حال sign in کردن است، نتایج جستجوی آنها ممکن است با مشروح تمامی اتصالاتی 1+ که دارای صفحه می باشد، ظاهر شود. هنگامی که هیچ یک از ارتباطات کاربران دارای صفحات 1+ نباشد، تعداد صفحات دریافت شدهء 1+ را برای شما نمایش خواهد داد. "هدف ما در گوگل این است که شما تا حد امکان و به سرعت به نتایج مرتبط تری در جستجو ها دست پیدا کنید." اما این مرتبط بودن در مورد "ارتباطات" همانند ارتباط کلمات با مطالب و محتوای صفحات می باشد.

اگر ترجیح می دهید که نتایج دوستان تان که به احتمال زیاد در حال حاضر از فیس بوک استفاده می کنند و در این مورد صحبت می کنند را مشاهده کنید، باید به طور مستقیم آن را به نتایج جستجوی گوگل و مرورگر خود اضافه نمایید. گوگل می گوید 1+ برای شناسایی توصیه های مفید، همانند افرادی که در گوگل با آنها در ارتباط هستند، می باشد. (مخاطبین – افرادی که در گوگل talk و چت لیست شما هستند، افرادی که در گوگل ریدر یا buzz با آنها در ارتباط هستید)
برگرفته از: simasystem.ir