
سختی بیش از حد Ninja Gaiden برای گیمر ها نمایان است. حال طبق گفته Team Ninja، سازنده Ninja Gaiden 3 این نسخه به مراتب از نسخه های قبلی آسان تر خواهد بود.
Team Ninja از ساخت بازی دو هدف دارد : هدف اصلی، ساخت بهترین بازی اکشن سه بعدی در نسل حاضر است. و در وحله دوم نمایش Ryu Hayabusa به عنوان یک قهرمان و شخصیت اصلی در بازی.
و بعد از این اهداف، آن ها قصد ایجاد هیجان در بازی را دارند، هیجانی که تنها بر پایه سختی بازی نباشد. و بیشتر در مبارزه با رئیس ( Boss ) های بازی نمایان شود. و این چیزی است که ما بدان نیازمندیم.
Hayashi، در پاسخ به این سوال که " آیا Ninja Gaiden 3 از نسخه های قبلی آسان تر خواهد بود ؟ " گفت : " بازی آسان نیست، اما آن را به گونه ای طراحی کرده ایم که تمامی گیمر ها بتوانند به بازی کردن بپردازند و فقط مخصوص بازیکنان حرفه ای نباشد. "
Tomonobu Itagaki، رئیس Team Ninja در سال 2008، هم اکنون در ساخت بازی نقشی ندارد و مراحل ساخت بازی بدون حضور او پشت سر گذاشته می شود.
تا کنون هیچ تاریخ عرضه و پلتفرمی برای عرضه Ninja Gaiden 3 در نظر گرفته نشده است.
Eurogamer
Team Ninja از ساخت بازی دو هدف دارد : هدف اصلی، ساخت بهترین بازی اکشن سه بعدی در نسل حاضر است. و در وحله دوم نمایش Ryu Hayabusa به عنوان یک قهرمان و شخصیت اصلی در بازی.
و بعد از این اهداف، آن ها قصد ایجاد هیجان در بازی را دارند، هیجانی که تنها بر پایه سختی بازی نباشد. و بیشتر در مبارزه با رئیس ( Boss ) های بازی نمایان شود. و این چیزی است که ما بدان نیازمندیم.
Hayashi، در پاسخ به این سوال که " آیا Ninja Gaiden 3 از نسخه های قبلی آسان تر خواهد بود ؟ " گفت : " بازی آسان نیست، اما آن را به گونه ای طراحی کرده ایم که تمامی گیمر ها بتوانند به بازی کردن بپردازند و فقط مخصوص بازیکنان حرفه ای نباشد. "
Tomonobu Itagaki، رئیس Team Ninja در سال 2008، هم اکنون در ساخت بازی نقشی ندارد و مراحل ساخت بازی بدون حضور او پشت سر گذاشته می شود.
تا کنون هیچ تاریخ عرضه و پلتفرمی برای عرضه Ninja Gaiden 3 در نظر گرفته نشده است.
Eurogamer