سایت IGN چند روز پیش Q & A را با سازندگان LA Noire داشته که اطلاعات جدیدی را در مورد بازی در اختیار ما قرار داده است.
• من خودم به شخصه یکی از طرفداران بزرگ فیلم هستم, و مخصوصا فیلم نوآر. به نظرم این فوق العاده است که بالاخره کسی تلاش میکند این ژانر را به بازی های ویدیویی وارد کند. آیا ما اشاره به فیلم های کلاسیک نوآر یا مرجعی در این مورد خواهیم داشت؟ و یا فقط فیلم های جنایی؟
McNamara : ما اشارات فراوانی به فیلم های نوآر داریم اگر شما از طرفداران وقعی فیلم نوآر باشید, و بازی از تعداد زیاد فیلم و ادبیاتی که در تمام این مدت وجود داشته اند الهام گرفته است. ما الهامات زیادی از فیلم the Nak3d City گرفتیم. همچنین از فیلمهایی مثل فیلمهایی Detour و یا امروزی تر مثل Chinatown یا LA. ما لیستی از فیلمهای پیشنهادی را در ماههای آبنده اعلام خواهیم کرد.
• LA Noire از کدام رمان نویسان الهام گرفته است؟ در تریلر James Ellroy به نظر میرسد. آیا از دیگر نویسندگان داستانهای جنایی الهام گرفته؟ Dennis Lehane ؟ Raymond Chandler ؟ Dashiell Hammett ؟
McNamara : من به نویسنده آمریکایی علاقه زیادی دارم, James Ellroy به خاطر Plotting و بازسازی دیالوگ های مدرن و James Lee Burke به خاطر نثر باور نکردنی. دوران نوجوانی خود را با خواندن آثار Chandler, Hammett و Joseph Cain سپری کردم. LA Noire سعی دارد تا از تمام اینها تجلیل به عمل آورد.
• من شنیده ام شما گزینه های مختلفی برای حل معماها دارید. آیا جوایزی برای کارآگاهان ماهر برای حل سریع معماها وجود خواهد داشت؟
Barrera : هدف بازی بهترین کارآگاه ممکن بودن است. بنابراین هر پرونده سرانجام با حل پرونده به شکلی صحیح و با گرفتن ترفیع در LAPD (Los Angeles Police Department) به پایان میرسد. چگونگی رسیدن به این به انتخابات شما در هر پرونده بستگی دارد. حل پرونده ها به چگونگی استفاده سریع از چیزهایی که پیدا میکنید بستگی دارد. بررسی صحنه جرم برای پیدا کردن سرنخ ها تنها یک قسمت از حل معما ها است. کشف سرنخ های جدید شما رو به سمت مکانهای یا مجرمان جدید سوق دهد. که گزینه های جدیدی را برای بازیکن بوجود می آورد تا تصمیم بگیرد چگونه پرونده را حل کند. ولی این تنها یک قسمت قضیه است. در طول بازجوویی ها, بازیکن باید به درستی متهم را آنالیز کند تا بتواند بیشترین اطلاعات ممکن را از آنها بدست آورد و بداند کدام مدارک را کی ارائه کند و اگر ارائه کرد جوابهایی را که میخواهد بدست آورد.
• آیا بازیگران با دیدن اتاق تجزیه و تحلیل دقیق (Depth Analysis Room) وحشت کردند؟ و همچنین آنها از کار کردن با این تکنولوژی خوشحالند؟
McNamara : من فکر میکنم همه بازیگران به بازیهای ویدیویی به عنوان فرصتی دیگر برای خود نگاه میکنند, و چیزی که کارنامه بازیگری آنها را رقم میزند. ما بسیاری از بازیگران را با Motion Capture آشنا کرده بودیم. قسمت اصلی Motion Scan بود. چون این دفعه اولی بود که از این فناوری استفاده میشد و ما یاد می گرفتیم چگونه با آن کار کنیم. مطمئنا در زمان شروع هراس و استرسی وجود داشت. Erika Heynatz, کسی که نقش خواننده Jazz, Elsa Litchman را برعهده دارد اینرا به عنوان " جهانی دیگر " توصیف میکند. همچنین طرز Motion Capture کلاسیک که در آن حرکات و صدای زیادی وجود داشت که دیگر به اتاق سفیدی که در آن بازیگران به بازی میپردازند راهی ندارند. عکس العمل همه برای دیدن خود در بازی بسیار حیرت انگیز بود.
• LA Noire چند ساعت دیالوگ خواهد داشت؟ همچنین آیا این دیالوگ ها تنوع لازم برای تکرار را برای انجام راههای مختلف خواهند داشت؟
McNamara : ما بیش از 50 ساعت دیالوگ با استفاده از Motion Scan ضبط کرده ایم. که تقریبا به اندازه دو فصل کامل از یک سریال تلویزیونی است. هر پرونده پیچ و تاب مخصوص خود را با توجه به انتخاب های شما خواهد داشت. که این دلایل زیادی را به شما برای تکرار بازی خواهد داد.
• آیا از این تکنولوژی در بازیهای آینده Rockstar استفاده خواهد شد؟
Barrera : ما علاقه داریم از این تکنولوژی به طور وسیعی استفاده شود. هر چند که این به نوع پروژه بستگی خواهد داشت. Motion Scan بیش از یک هدف است. و یک رویکرد کلی در ساخت بازیهاست. بنابراین با هر بازی سازگار نخواهد بود. این یک قسمت بزرگ از LA Noire چون این بازی با آنالیز مجرمان و نوع رفتار آنها موقع بازجوویی و خواندن احساسات و تفکرات آمها گره خورده است.
• آیا توانایی اشتباه کردن و فرستادن فرد اشتباه به زندان وجود دارد؟ و این چگونه بر روی کرکتر اصلی و تاریخ بازی اثر خواهد گذاشت؟
McNamara : یک طرح کلی برای داستان بازی وجود خواهد داشت ولی چگونگی رسیدن به آن بر عهده شماست. مطمئنا در بازی مواقعی پیش خواهد آمد که شما فرد اشتباهی را دستگیر میکنید. این تصمیم بازیکن است و همچنین بازجویی ها , مخصوصا زمانی که مدارک برای هر دو مجرم قانع کننده باشد.
• آیا میتوانید به ما بگویید باز بودن محیط بازی به چه شکلی میباشد؟ و چه نوع فعالیت هایی میتوانیم در زمان هایی که در Mission نیستیم انجام بدهیم؟
Barrera : دنیای بازی برای شما کاملا باز میباشد و شما میتوانیید به هر کجا که میخواهید در زمانی بروید.ولی تمرکز روی بازی مثل GTA و یا RDR نیست. این بار شهر شما را با مکانها و صحنه های جرمی شبیه دنیای واقعی روبرو خواهد کرد تا Cole Phelps هر پرونده را حل کند. در حین بازی اتفاقات مربوط به محیط رخ خواهند داد که شما در مورد آنها در هفته های آتی بیشتر خواهید شنید. مثل دزدی های ناگهانی که در بیرون از داستان اصلی رخ میدهند, ولی تمرکز اصلی روی ماموریت کول فلپس که با توجه به رتبه وی خواهد بود. این یک بازی قوی است چرا که ما میخواهیم تا به هر چه گفته میشود با دقت گوش کنید و اسمها, مکان ها و سر نخ ها را به یاد بسپارید. همانطوری که میتوانید سخنان افراد را باور کنید. این یک تجربه بسیار جدید برای بازیکنان خواهد بود که آنها برای این آماده اند.
• من خودم به شخصه یکی از طرفداران بزرگ فیلم هستم, و مخصوصا فیلم نوآر. به نظرم این فوق العاده است که بالاخره کسی تلاش میکند این ژانر را به بازی های ویدیویی وارد کند. آیا ما اشاره به فیلم های کلاسیک نوآر یا مرجعی در این مورد خواهیم داشت؟ و یا فقط فیلم های جنایی؟
McNamara : ما اشارات فراوانی به فیلم های نوآر داریم اگر شما از طرفداران وقعی فیلم نوآر باشید, و بازی از تعداد زیاد فیلم و ادبیاتی که در تمام این مدت وجود داشته اند الهام گرفته است. ما الهامات زیادی از فیلم the Nak3d City گرفتیم. همچنین از فیلمهایی مثل فیلمهایی Detour و یا امروزی تر مثل Chinatown یا LA. ما لیستی از فیلمهای پیشنهادی را در ماههای آبنده اعلام خواهیم کرد.
• LA Noire از کدام رمان نویسان الهام گرفته است؟ در تریلر James Ellroy به نظر میرسد. آیا از دیگر نویسندگان داستانهای جنایی الهام گرفته؟ Dennis Lehane ؟ Raymond Chandler ؟ Dashiell Hammett ؟
McNamara : من به نویسنده آمریکایی علاقه زیادی دارم, James Ellroy به خاطر Plotting و بازسازی دیالوگ های مدرن و James Lee Burke به خاطر نثر باور نکردنی. دوران نوجوانی خود را با خواندن آثار Chandler, Hammett و Joseph Cain سپری کردم. LA Noire سعی دارد تا از تمام اینها تجلیل به عمل آورد.
• من شنیده ام شما گزینه های مختلفی برای حل معماها دارید. آیا جوایزی برای کارآگاهان ماهر برای حل سریع معماها وجود خواهد داشت؟
Barrera : هدف بازی بهترین کارآگاه ممکن بودن است. بنابراین هر پرونده سرانجام با حل پرونده به شکلی صحیح و با گرفتن ترفیع در LAPD (Los Angeles Police Department) به پایان میرسد. چگونگی رسیدن به این به انتخابات شما در هر پرونده بستگی دارد. حل پرونده ها به چگونگی استفاده سریع از چیزهایی که پیدا میکنید بستگی دارد. بررسی صحنه جرم برای پیدا کردن سرنخ ها تنها یک قسمت از حل معما ها است. کشف سرنخ های جدید شما رو به سمت مکانهای یا مجرمان جدید سوق دهد. که گزینه های جدیدی را برای بازیکن بوجود می آورد تا تصمیم بگیرد چگونه پرونده را حل کند. ولی این تنها یک قسمت قضیه است. در طول بازجوویی ها, بازیکن باید به درستی متهم را آنالیز کند تا بتواند بیشترین اطلاعات ممکن را از آنها بدست آورد و بداند کدام مدارک را کی ارائه کند و اگر ارائه کرد جوابهایی را که میخواهد بدست آورد.
• آیا بازیگران با دیدن اتاق تجزیه و تحلیل دقیق (Depth Analysis Room) وحشت کردند؟ و همچنین آنها از کار کردن با این تکنولوژی خوشحالند؟
McNamara : من فکر میکنم همه بازیگران به بازیهای ویدیویی به عنوان فرصتی دیگر برای خود نگاه میکنند, و چیزی که کارنامه بازیگری آنها را رقم میزند. ما بسیاری از بازیگران را با Motion Capture آشنا کرده بودیم. قسمت اصلی Motion Scan بود. چون این دفعه اولی بود که از این فناوری استفاده میشد و ما یاد می گرفتیم چگونه با آن کار کنیم. مطمئنا در زمان شروع هراس و استرسی وجود داشت. Erika Heynatz, کسی که نقش خواننده Jazz, Elsa Litchman را برعهده دارد اینرا به عنوان " جهانی دیگر " توصیف میکند. همچنین طرز Motion Capture کلاسیک که در آن حرکات و صدای زیادی وجود داشت که دیگر به اتاق سفیدی که در آن بازیگران به بازی میپردازند راهی ندارند. عکس العمل همه برای دیدن خود در بازی بسیار حیرت انگیز بود.

• LA Noire چند ساعت دیالوگ خواهد داشت؟ همچنین آیا این دیالوگ ها تنوع لازم برای تکرار را برای انجام راههای مختلف خواهند داشت؟
McNamara : ما بیش از 50 ساعت دیالوگ با استفاده از Motion Scan ضبط کرده ایم. که تقریبا به اندازه دو فصل کامل از یک سریال تلویزیونی است. هر پرونده پیچ و تاب مخصوص خود را با توجه به انتخاب های شما خواهد داشت. که این دلایل زیادی را به شما برای تکرار بازی خواهد داد.
• آیا از این تکنولوژی در بازیهای آینده Rockstar استفاده خواهد شد؟
Barrera : ما علاقه داریم از این تکنولوژی به طور وسیعی استفاده شود. هر چند که این به نوع پروژه بستگی خواهد داشت. Motion Scan بیش از یک هدف است. و یک رویکرد کلی در ساخت بازیهاست. بنابراین با هر بازی سازگار نخواهد بود. این یک قسمت بزرگ از LA Noire چون این بازی با آنالیز مجرمان و نوع رفتار آنها موقع بازجوویی و خواندن احساسات و تفکرات آمها گره خورده است.
• آیا توانایی اشتباه کردن و فرستادن فرد اشتباه به زندان وجود دارد؟ و این چگونه بر روی کرکتر اصلی و تاریخ بازی اثر خواهد گذاشت؟
McNamara : یک طرح کلی برای داستان بازی وجود خواهد داشت ولی چگونگی رسیدن به آن بر عهده شماست. مطمئنا در بازی مواقعی پیش خواهد آمد که شما فرد اشتباهی را دستگیر میکنید. این تصمیم بازیکن است و همچنین بازجویی ها , مخصوصا زمانی که مدارک برای هر دو مجرم قانع کننده باشد.
• آیا میتوانید به ما بگویید باز بودن محیط بازی به چه شکلی میباشد؟ و چه نوع فعالیت هایی میتوانیم در زمان هایی که در Mission نیستیم انجام بدهیم؟
Barrera : دنیای بازی برای شما کاملا باز میباشد و شما میتوانیید به هر کجا که میخواهید در زمانی بروید.ولی تمرکز روی بازی مثل GTA و یا RDR نیست. این بار شهر شما را با مکانها و صحنه های جرمی شبیه دنیای واقعی روبرو خواهد کرد تا Cole Phelps هر پرونده را حل کند. در حین بازی اتفاقات مربوط به محیط رخ خواهند داد که شما در مورد آنها در هفته های آتی بیشتر خواهید شنید. مثل دزدی های ناگهانی که در بیرون از داستان اصلی رخ میدهند, ولی تمرکز اصلی روی ماموریت کول فلپس که با توجه به رتبه وی خواهد بود. این یک بازی قوی است چرا که ما میخواهیم تا به هر چه گفته میشود با دقت گوش کنید و اسمها, مکان ها و سر نخ ها را به یاد بسپارید. همانطوری که میتوانید سخنان افراد را باور کنید. این یک تجربه بسیار جدید برای بازیکنان خواهد بود که آنها برای این آماده اند.