
هرمن هالست (Hermen Halst) گارگردان Guerrilla Games امروز طی مصاحبه ای گفت:ما در پایان هر پروژه احساس میکنیم که از تمام قدرت دستگاه استفاده نموده ایم .اما در پروژه ی Killzone 2 متوجه شدیم که همیشه جا برای پیشرفت هست .مثلا ما سیستم Anti-Aliasing را معرفی کردیم که که به ما در ساخت بازی بسیار کمک کرد اما هم اکنون با دقت بیشتر توانستیم که این سیستم رو بهبود ببخشیم و حالا در Killzone 3 تعداد چند ضلعی ها نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته اما با این حال این هم نهایت قدرت PS3 نیست!!!!!!!
این در حالی هست که مدتی پیش اعلام شده بود این بازی از 100 درصد قدرت دستگاه استفاده میکنه
به نظر میرسه بازهم سر ps3 کلاه رفته :d و هنوز که هنوزه از نهایت قدرتش استفاده نشده.
منبع