ahmadfononi
معاونت انجمن
این یه برنامه ی سادست می خوایم یه آدمک داشته باشیم که هر وقت شلیک کردیم کابوی بمیره و جاش یه قبر باشه البته این برنامه سادست شما می تونید خیلی کارا بکنید مثلا تعداد گلوله ها و محدود کنید و...
خوب اول نام فرمتونو به frmmain تغییر بدید بعد یه picturebox به عنوان کابوی با نام piccowboy بذارید یه imagebox با نام imgrip(که همون شکل قبر هست) یه تایمر و ماوس پوینترتونو به 2-cross تغییر بدید و بعد این کدها رو تو قسمت کد نویسی کپی کنید
کد:
خوب اول نام فرمتونو به frmmain تغییر بدید بعد یه picturebox به عنوان کابوی با نام piccowboy بذارید یه imagebox با نام imgrip(که همون شکل قبر هست) یه تایمر و ماوس پوینترتونو به 2-cross تغییر بدید و بعد این کدها رو تو قسمت کد نویسی کپی کنید
کد:
Dim a As Double
Dim b As Double
Private Sub Form_Load()
Timer1.Interval = 1000
End Sub
Private Sub picCowboy_Click()
Load imgrip(imgrip.Count)
imgrip(imgrip.Count - 1).Left = picCowboy.Left
imgrip(imgrip.Count - 1).Top = picCowboy.Top
imgrip(imgrip.Count - 1).Visible = True
picCowboy.Move 0, 0
a = a + 1
If a = 15 Then
b = MsgBox("Your ball is end.Pleaz retry", vbInformation, "Error")
End If
End Sub
Private Sub Timer1_Timer()
picCowboy.Top = Rnd * (frmmain.Height - picCowboy.Height)
picCowboy.Left = Rnd * (frmmain.Width - picCowboy.Width)
End Sub
Dim b As Double
Private Sub Form_Load()
Timer1.Interval = 1000
End Sub
Private Sub picCowboy_Click()
Load imgrip(imgrip.Count)
imgrip(imgrip.Count - 1).Left = picCowboy.Left
imgrip(imgrip.Count - 1).Top = picCowboy.Top
imgrip(imgrip.Count - 1).Visible = True
picCowboy.Move 0, 0
a = a + 1
If a = 15 Then
b = MsgBox("Your ball is end.Pleaz retry", vbInformation, "Error")
End If
End Sub
Private Sub Timer1_Timer()
picCowboy.Top = Rnd * (frmmain.Height - picCowboy.Height)
picCowboy.Left = Rnd * (frmmain.Width - picCowboy.Width)
End Sub