مديرعامل سايپا گفت: با داشتن اين موتور ميتوان بهتر پاي ميز گفتوگو با خارجيها نشست.
به گزارش ايلنا، مهرداد بذرپاش مزيت اول توليد موتور ملي را مصرف سوخت پايين و مالکيت موتور به نام ايران خواند و تصريح کرد: نخستين برتري است که ميتوان با در اختيار داشتن اين خودرو به گونه ديگري با شرکاي خارجي پاي ميز مذاکره نشست.
مديرعامل سايپا افزود: اين که ظرفيت موتور 1500 سي سي است و قابليت افزايش به ديگر ظرفيتها را دارد و با قابليت و کلاس خودرو نيز قابل افزايش است.
وي تصريح کرد: کاهش مصرف سوخت 0.6 ليتر در هر 100 کيلومتر رقم قابل توجهي است و افزايش راندمان و گشتاور از ديگر مزيتهاي اين موتور است.
بذرپاش گفت: اين موتور دوگانه سوز با حجم 1500 سيسي و بر پايه استاندارد روز دنيا طراحي و ساخته شده است که تا دي ماه به توليد انبوه ميرسد.
مديرعامل سايپا با اشاره به کاهش شديد هزينه توليد اين موتور ابراز اميدواري کرد تا پايان سال خودرو ملي سايپا با موتور ساخت داخل توليد شود.
به گزارش ايلنا، مهرداد بذرپاش مزيت اول توليد موتور ملي را مصرف سوخت پايين و مالکيت موتور به نام ايران خواند و تصريح کرد: نخستين برتري است که ميتوان با در اختيار داشتن اين خودرو به گونه ديگري با شرکاي خارجي پاي ميز مذاکره نشست.
مديرعامل سايپا افزود: اين که ظرفيت موتور 1500 سي سي است و قابليت افزايش به ديگر ظرفيتها را دارد و با قابليت و کلاس خودرو نيز قابل افزايش است.
وي تصريح کرد: کاهش مصرف سوخت 0.6 ليتر در هر 100 کيلومتر رقم قابل توجهي است و افزايش راندمان و گشتاور از ديگر مزيتهاي اين موتور است.
بذرپاش گفت: اين موتور دوگانه سوز با حجم 1500 سيسي و بر پايه استاندارد روز دنيا طراحي و ساخته شده است که تا دي ماه به توليد انبوه ميرسد.
مديرعامل سايپا با اشاره به کاهش شديد هزينه توليد اين موتور ابراز اميدواري کرد تا پايان سال خودرو ملي سايپا با موتور ساخت داخل توليد شود.