اخبار روز استخدامی ایران

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
با سلام
با توجه به حساسیت موضوع سعی خواهم کرد اخبا روز استخدام ایران رو به صورت روزانه در این تاپیک قرار بدم.

موفق باشید
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
اطلاعیه
اعلام نتایج آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور


پیرو اطلاعیه قبلی در مورد تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی کتابداران، ضمن عرض پوزش به اطلاع می رساند نتایج و اسامی قبول شدگان نهایی آزمون، پس از طی مراحل لازم از طریق صفحه شخصی افراد در پورتال نهاد اعلام خواهد شد. ضمناً قبول‌شدگان استان آذربایجان شرقی و ایلام و لرستان و کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی و کرمانشاه می توانند از طریق صفحه شخصی خود، از نتایج حاصله مطلع گردند. لازم به توضیح است که اسامی قبولشدگان سایر استانها نیز به تدریج از همین طریق اعلام خواهد شد.
برای مشاهده نتایج آزمون اینجا را کلیک کنید.


اعلام نتایج آزمون استخدامی‌نهاد کتابخانه‌های عمومی‌کشور سال ۹۱
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی بزودی

خبر ۵ اسفند ۱۳۹۱ :آزمون استخدامی‌سازمان امور مالیاتی سال ۹۱ صبح روز جمعه چهارم اسفندماه در ۳۱ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.
در این آزمون تعداد ۱۰۴ هزار و ۹۴۱ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۳۱ داوطلب زن و ۴۶ هزار و ۴۱۰ داوطلب را مردان تشکیل می‌دادند.
________
خبر ۲۴ فروردین ۱۳۹۲
با سلام طی تماس ما با بخش پشتیبانی سازمان امور مالیاتی در روز ۲۴ فروردین ماه مطلع شدیم که جواب آزمون استخدام بعد از خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد!
شماره تماس پشتیبانی سازمان امور مالیاتی: ۳۹۹۰۳۴۱۳
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
توزیع کارت ورود به جلسه ی آزمون استخدامی شرکت نفت به صورت اینترنتی شروع شد:

داوطلبان از طریق آدرس زیر میتوانند نسبت به تهیه ی کارت خود اقدام نمایند:
http://registration.nioc.ir
گفتنی است که طبق اطلاعیه های صادر شده، آزمون استخدامی شرکت نفت در روزهای 5 شنبه و جمعه ی هفته ی جاری مورخ 5ام و 6ام اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام استانداری گیلان در سال 1392


ثبت نام در آزمون استخدامی استانداری گیلان تا تاریخ 12 اردیبهش ماه سال 1392 تمدید شد. داوطلبان میتوانند با مطالعه ی فایل پی دی اف زیر از جزئیات بیشتر مطلع شوند:
http://www.gilan.ir/images/pdf/estekhdam92.pdf
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت استان اصفهان:

نتایج مرحله ی اول آزمون استخدامی شرکت نفت اصفهان اعلام شد، داوطلبان میتوانند از طریق لینک زیر نسبت به مشاهده ی نتایج اعلام شده اقدام نمایند:
http://eorcazmoon.ir/ResultLogin.aspx
تاریخ شروع مرحله دوم جذب نیرو(مصاحبه) : شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

ارتباط ما با شما تنها از طریق ایمیل [email protected] خواهد بود. لذا در صورت دریافت ایمیل از شما، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد، از طریق همان ایمیلی که مطلب خود را ارسال نموده‌اید، جواب خود را دریافت خواهید نمود.
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام موسسه مالی و اعتباری عسکریه:

مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه به شماره ی ثبت ۳۶۰۷۴۷ و شناسه ی ملی ۱۰۳۸۰۲۵۲۳۴۳ تحت نظارت و با مجوز شماره ی ۱۵۶۳۶۰-۸۸/۰۷/۲۶ بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در منطقه ی یک کشور «شهر مقدس مشهد» از میان برادران واجد شرایط دعوت به همکاری نماید. داوطلبین می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی (در زیر) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند بدیهی است شروع همکاری منوط به قبولی در آزمون کتبی و طی مراحل استخدامی‌مؤسسه، انجام مصاحبه ی تخصصی و گذراندن موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی می‌باشد.
  • شهرهای مورد نیاز : مشهد
  • تعداد مورد نیاز : ۱۴ نفر
  • تاریخ انقضا : ۷ اردیبهشت ماه ۹۲
الف: شرایط عمومی:
۱-اعتقاد و التزام عملی به اسلام، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی‌ایران.
۲-تابعیت جمهوری اسلامی‌ایران.
۳-عدم سابقه ی محکومیت جزائی و عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی و برخورداری از حسن شهرت.
۴-عدم اشتغال به کار و نداشتن تعهد خدمت تمام وقت و یا نیمه وقت در سایر سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات دولتی یا وابسته به دولت.
۵-عدم استعمال دخانیات و یا هرگونه مواد مخدر و داروهای روان گردان.
۶-سلامت کامل جسمانی و روانی طبق تائید پزشک معتمد مؤسسه.
۷-دید کامل هر چشم بدون عینک۱۰/۱۰٫
۸-مهارت کافی کار با رایانه جهت انجام وظایف شغلی.
ب: شرایط اختصاصی:
۱-حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل معدل کل ۱۴
۲-رشته ی تحصیلی امور بانکی- اقتصاد- آمار-حسابداری- کامپیوتر-ریاضی (به جز گرایش دبیری) و مدیریت (به استثناء مدیریت بیمه-گردشگری-هتلداری)
۳-حداکثر سن ۲۹ سال.
۴-آدرس محل سکونت مشهد.
پ: مراحل ثبت نام:
۱-تکمیل فرم درخواست همکاری (فرم ثبت نام الکترونیکی) .
۲-واریز مبلغ ۱۲۰۰۰۰ ریال به حساب ۱۰۰۰۰۰۰۳۰۷۹۹ نزد یکی از شعب مؤسسه و درج شماره ی تراکنش آن در فرم الکترونیک بابت هزینه ی آزمون (وجه غیر قابل برگشت است)
۳-پس از قبولی در آزمون ورودی ارائه ی اصل و کپی: شناسنامه/کارت ملی/مدرک تحصیلی/پایان خدمت یا معافیت دائم و سه قطعه عکس ۴×۳ رنگی با پشت زمینه ی روشن الزامی‌است.
۴-گواهینامه ی پایان گذراندن دوره‌های تخصصی ICDL (به جزء رشته‌های رایانه ای)
سایر موارد:
۱-زمان ثبت نام از مورخه ۱۳۹۲/۰۱/۲۸ لغایت پایان مورخه ۱۳۹۲/۰۲/۰۷ و تاریخ برگزاری آزمون ۱۳۹۲/۰۲/۲۰ است.
۲-ثبت نام و شرکت در فرآیند استخدامی‌هیچ گونه حقی را برای داوطلب و تعهدی را برای مؤسسه ایجاد نمی‌نماید و مؤسسه در استخدام و یا عدم استخدام مختار است.
۳-هرگونه تخلف و مغایرت متقاضی از شرایط آگهی باعث محرومیت از جذب خواهد شد.
۴-توزیع (چاپ) کارت الکترونیکی ورود به جلسه آزمون از طریق سایت رسمی‌مؤسسه در مورخه ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ میسر خواهد بود.
۵-محل و ساعت آزمون هنگام توزیع (چاپ) کارت الکترونیکی اطلاع رسانی خواهد شد.
۶-موارد آزمون شامل: هوش و ریاضی-اقتصاد- زبان خارجی-زبان و ادبیات فارسی-معارف اسلامی‌می‌باشد.
۷-ایثارگران و خانواده‌های محترم ( شهداء ، مفقودین، جانبازان) در صورت احراز شرایط و ارائه ی گواهی از مراجع ذی صلاح در شرایط مساوی از اولویت برخوردار خواهند بود.
۸-بکار گیری و عقد قرارداد با داوطلبان منوط به طی شدن مراحل استخدام (مرحله ی کتبی و مصاحبه ی حضوری) و گذراندن موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی و موافقت نهایی مؤسسه می‌باشد.
قابل ذکر می‌باشد :
مؤسسه از پذیرش هرگونه تقاضای حضوری یا ارسال مدارک به صورت پستی معذور است.
تلفن ۸۸۶۲۰۷۴۱ -۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ آماده ی پاسخگویی به سئوالات احتمالی داوطلبان محترم خواهد بود.
لطفاً از تماس با سایر تلفن‌های موسسه خودداری فرمائید.
  • آدرس و نحوه تماس:
وبسایت: www.askariye.ir
تلفن: ۰۲۱۸۸۶۲۰۷۴۱
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام شرکت نفت و گاز بی بی حکیمه

شرکت نفت و گاز بی بی حکیمه دعوت به همکاری مینماید.
  • شهرهای مورد نیاز : تهران ،گچساران
  • تعداد مورد نیاز : ۲۱ نفر
  • تاریخ انقضا : ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۲
شرایط شغلی مورد نیاز
  • مدیر مالی پروژه‌ها،۵ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران،شرایط و توانایی‌ها : Div,1-2-3-4-5
  • مدیر عالی کیفیت،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • مدیر عالی پیشنهادها،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • مدیر عالی بخش طراحی و مهندسی،۲ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش سیویل و سازه و معماری،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش مهندسی برق و کنترل،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش مهندسی مکانیک،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش مهندسی ابزار دقیق،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش مهندسی فرآیند شیمی،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش مهندسی لوله کشی و طراحی سه بعدی DMS،یک نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش برنامه ریزی و کنترل پروژه،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش قراردادها،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش سامانه کیفیت،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • سرپرست بخش بازرسی فنی،۱ نفر،۵ سال سابقه،فوق لیسانس و بالاتر،گچساران
  • دکتر داروساز،۲ نفر،دکتری،تهران
متقاضیان واجد شرایط رزومه ی خود را تا ۱۳ اردیبهشت ۹۲ به آدرس زیر ارسال نمایند :
آدرس و نحوه تماس
  • آدرس : کهگیلویه و بویراحمد،گچساران،کوی کارکنان دولت،نبش کوچه سه شمالی،دفتر شرکت بی بی حکیمیه
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام گروه پیمان آمل

«گروه پیمان آمل» با با اعتقاد به این باور که « سرمایه انسانی کارآمد، اساسی‌ترین منبع رقابتی ما محسوب می‌گردد»، در راستای تکمیل نیروهای سازمانی خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.
  • شهرهای مورد نیاز : آمل
  • تعداد مورد نیاز : مشخص نشده
  • تاریخ انقضا :۹ اردیبهشت ماه ۹۲
ردیف
کد
عنوان شغلی
حداقل شرایط احراز
۱
IND01
مهندس صنایع
- کارشناسی‌ارشد یا کارشناس رشته‌ی مهندسی صنایع (کلیه‌ی گرایش‌ها)
- آشنایی با تجزیه‌ و تحلیل سیستم‌ها و تحلیل‌های آماری
- حداقل ۱ سال سابقه کار
- مسلط به نرم‌افزارهای تخصصی مهندسی‌صنایع و همچنین کاربری عمومی‌Office
2
IND02
کارشناس QC , QA
- کارشناس ارشد یا کارشناس رشته‌های مهندسی‌صنایع(تولید صنعتی)، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیمی(صنایع‌غذایی)
- مسلط به نرم افزارهای حوزه‌ی کیفیت و آمار (minitab, spss, statistical,…) و همچنین نرم‌افزار کاربری عمومی‌Office
- آشنا به استانداردهای سیستم‌ مدیریت کیفیت در حوزه موادغذایی
۳
COM03
مهندس کامپیوتر
- کارشناسی‌ارشد یا کارشناس رشته‌ی مهندسی کامپیوتر
- مسلط به زبان C#، php ، Visual Basic
- مسلط به sqlserver
- مسلط به پایگاه داده Microosoft Access
- آشنا به نرم افزار‌های گزارش‌گیری
- حداقل ۲ سال تجربه در زمینه طراحی نرم افزارها
- مسلط به چرخه تولید و توسعه نرم افزار (Software Development Life Cycle)
4
ACO01
رئیس حسابداری
- کارشناسی‌ارشد یا کارشناس رشته‌های حسابداری، مدیریت مالی
- حداقل ۵ سال سابقه‌کاری مرتبط
- مسلط به نرم‌افزارهای حسابداری و همچنین کاربری عمومی‌Office
- مسلط به حسابداری صنعتی و تحلیل‌گری مالی
۵
ACO02
حسابدار
- کارشناس رشته‌ی حسابداری
- حداقل ۱ سال سابقه‌ کاری مرتبط با حسابداری حوزه توزیع و پخش
- مسلط به نرم‌افزارهای حسابداری و همچنین کاربری عمومی‌Office
6
SAL01
سرپرست فروش
- ترجیحاً مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط با رشته‌های اقتصاد، مدیریت
- دارای مهارتهای ویزیت، فروش و روابط عمومی‌بالا
- سابقه کار مفید در حوزه فروش حداقل ۵ سال
- حداکثر سن ۳۵ سال
- مسلط به کاربری عمومی‌نرم‌افزارهای Office
7
SAL02
فروشنده
- سابقه کار مفید در حوزه فروش حداقل ۲ سال
- دارای مهارتهای فروش و روابط عمومی‌بالا
- حداکثر سن ۳۰ سال
- محل کار مورد نظر بصورت شناور و در سطح استان مازندران می‌باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۰-۳۱۱۳۸۰۱- ۰۱۲۱ و ۰۹۳۳۴۸۹۹۳۴۷تماس و رزومه کاری خود را به آدرس پست الکترونیک [email protected] با ذکر کد شغل در قسمت subject ارسال نمایند.
*** محل کار کلیه ردیف‌های شغلی به‌غیر از ردیف ۷ ، شهرستان آمل می‌باشد.
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام در دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس به تخصص زیر نیاز دارد ؛ لذا از داوطلبان خواستاریم تا روزومه خود را از طریق نمابر ۸۲۸۸۳۲۹۴ به مدیریت امور اداری دانشگاه ارسال نمایند.
  • شهرهای مورد نیاز : تهران
  • تعداد مورد نیاز : یک نفر
  • تاریخ انقضا : ۷ اردیبهشت ماه ۹۲
شرایط شغلی مورد نیاز
  • عنوان شغلی: کارشناس آزمایشگاه
  • رشته تحصیلی : -
  • مقطع تحصیلی : مدرک کارشناسی/کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران

  • حداقل سابقه کار : ۲ سال
  • شهرهای محل خدمت : تهران
  • جنسیت : مرد
  • حداکثر سن : بدون محدودیت

  • شرایط : فارغ التحصیل دانشگاه‌های معتبر/تسلط کامل به برنامه OFFICE/حداقل معدل ۱۵
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام شرکت بهستان رایان

شرکت بهستان رایان با حضور موثر در شبکه ی بانکی کشور،از متخصصین زیر که ترجیحا آشنا به عملیات بانکی باشند،دعوت به همکاری می‌نماید.

  • شهرهای مورد نیاز : تهران
  • تعداد مورد نیاز : ۱۷ نفر
  • تاریخ انقضا : ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۲
  • برنامه نویس حرفه ای #C مسلط به oracle،سه نفر
  • برنامه نویس حرفه ای java مسلط به oracle،سه نفر
  • برنامه نویس حرفه ای vb.net و sql server،سه نفر
  • متخصص oracle.dba ترجیحا آشنا به linux و مفاهیم شبکه با ۵ سال سابقه در زمینه ی مزبور،یک نفر آقا
  • پشتیبان نرم افزار آشنا به عملیات بانکی،یک نفر
  • کارشناس فروش سخت افزار و نرم افزار بانکی،آشنا به زبان انگلیسی و دو سال سابقه،دو نفر
  • حسابدار،دو سال سابقه،دو نفر
  • کارشناس بانکی،دو سال سابقه،دو نفر
آدرس و نحوه تماس

 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام استانداری گیلان-۱۳۹۲

آزمون استخدامی‌دستگاههای اجرایی گیلان تیرماه برگزار می‌شودمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت : آزمون استخدامی‌دستگاههای اجرایی استان تیرماه برگزار می‌شود .
ˈ صفرعلی کریمی‌ˈ روز دوشنبه در نشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد ، افزود : با برگزاری این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، بیمه سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب می‌شوند .
وی اظهار کرد : در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی‌پاسخ می‌دهند .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر پیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی‌دستگاههای اجرایی استان نام نویسی کرده اند ، گفت : افرادی که پیش از این موفق به نام نویسی نشده اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبوده اند ، از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت برای شرکت در این آزمون فرصت ثبت نام دارند .


کریمی‌افزود : داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه
http://giIan.ir از شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون مطلع شوند .
وی تأکید کرد : آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد در این آزمون را ندارند .
مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مأمور حراست شرکت کرده اند ، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به تغییر رشته خود اقدام کنند .
اسماعیل بیگتن افزود : حراست استانداری گیلان با کمک دستگاههای اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه سلامت برگزاری امتحانات دارد .
موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان نیز در این نشست گفت : آزمون استخدامی‌دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغلی در استان برگزار می‌شود .

 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
موج جدید بیکاری در راه است

[h=2]ورود نیروی کار دهه ۷۰ به بازار کارمنبع : خبرگزاری مهر
خبرگزاری مهر-گروه اقتصادی: از بین رفتن تعادل در عرضه و تقاضای نیروی کار و تاخیر چندساله در ورود کارجویان متولد دهه ۶۰ به بازار کار باعث انباشته شدن تقاضاهای شغل در کشور تا ۳ میلیون نفر شده است، با این حال به زودی باید منتظر ورود کارجویان دهه ۷۰ به بازار کار و ایجاد موج دوم بیکاری پس از موج بیکاری دهه شصتی‌ها باشیم.



به گزارش خبرنگار مهر، موضوع اشتغال و بیکاری ۳ میلیون کارجوی جوان ایرانی که بخش اعظمی‌از آن را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند از مهم ترین دغدغه‌ها و مسائل خانواده‌ها در کشور به شمار می‌آید. این موضوع در حال حاضر به یکی از چند خواسته اصلی مردم در کنار مسائلی چون مسکن و تورم تبدیل شده و اغلب در سفرهای استانی هیئت دولت از سوی مردم مطرح و پیگیری می‌شود.
در عین حال سخن گفتن دولتمردان در این باره به ویژه شخص رئیس جمهور هم برای جوانان و خانواده‌های ساکن در بخشهای مختلف کشور به یکی از جذاب ترین و جالب توجه ترین مباحث تبدیل شده است. با این حال، مجموع تلاشها و اقدامات دولت در سالهای اخیر نه تنها منجر به حل معضل بیکاری نشده، بلکه باعث تثبیت این مشکل آزاردهنده در خانواده‌ها و باقی ماندن بیکاران فراوان در سطح جامعه نیز شده است.
اشتغال؛ موضوعی جذاب برای سخن گفتن
کارشناسان اقتصادی و بازار کار و همچنین مقامات دولتی می‌گویند رشد یکباره جمعیت کشور در دهه ۶۰ باعث انباشته شدن صدها هزار تقاضا برای کار در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ شده به نحوی که باعث از بین رفتن تعادل عرضه و تقاضای نیروی کار در کشور شده و در حال حاضر برای هر فرصت شغلی ده‌ها و بلکه صدها جوان تحصیل کرده داوطلب می‌شوند.
رشد یکباره و جهشی جمعیت کشور در دهه ۶۰ و تبدیل شدن به یک کشور جوان باعث شد تا امروز دست کم در ۷۰ درصد خانواده‌ها جوانانی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه‌ها به سن کار برسند و بازار کار را با یک هجوم ناخواسته ای از جویندگان کار مواجه کنند.
با این حال آماده نبودن فضا و یا به عبارتی ناتوانی بنگاه‌های فعال در بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی در جذب کارجویان بی شمار و گرایش به استفاده از تکنولوژی به جای نیروی فیزیکی کار و دلایلی از این دست باعث ورود نامتوازن کارجویان به بازار کار در یکی دو دهه اخیر شده است.
هجوم ناخواسته به بازار کار
در واقع به تعدادی که کارجویان به سن کار رسیدند، بازار کار بستر لازم برای جذب آنها را فراهم نکرد و این مسئله خود به خود باعث تاخیر صدها هزار جوان برای ورود به فضای اشتغال شد. به بیان دیگر، جوانانی که باید در ۵ سال اول دهه ۸۰ وارد بازار کار می‌شدند، به دلیل برخورد کردن با کمبود فرصتهای شغلی در نیمه دوم دهه ۸۰ و با تاخیر چندساله موفق به ورود در عرصه کار شدند و این مسئله باعث بالا رفتن سن کارجویان در ورود به اشتغال و انباشته شدن بیکاری در کشور شد.
تقریبا می‌توان گفت ۴ دولت اخیر کشور به صورت جدی با مسئله بیکاری جوانان و کارجویان متولد دهه ۶۰ و یکی دو سال اواخر دهه ۵۰ مواجه شده اند و با وجود شعارهای فراوانی که در این زمینه داده شد، اما تاکنون این پدیده نامیمون در کشور باقی مانده و هنوز هم ۳ میلیون جوان (طبق آمار رسمی‌مرکز آمار ایران) و ۵ میلیون بنا به تحلیل‌های غیررسمی‌کارشناسان بازار کار؛ شانس ورود به بازار کار را پیدا نکرده اند.
انباشت بیکاری در کشور
با اینکه دو سال است کشور به دهه ۹۰ وارد شده، اما هنوز تعداد زیادی از جوانان متولد دهه ۶۰ به بازار کار وارد نشده اند و این مسئله باعث کشیده شدن تقاضای کار دهه شصتی‌ها به دهه ۹۰ شده است و مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گویند موج تقاضا و ترافیک برای ورود به بازار کار دست کم تا سال ۹۴ نیز ادامه خواهد داشت.
در صورت ادامه روند فعلی اشتغال زایی در کشور، به زودی متولدین سال‌های اول دهه ۷۰ نیز خود را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند در حالی که هنوز دهه شصتی‌های بیشماری هستند که در جستجوی شغل خواهند بود.
از نتایج نامناسب دیگر از بین رفتن تعادل در عرضه و تقاضای نیروی کار کشور می‌توان به گسترش چشمگیر مشاغل کاذب، زیرزمینی و مواردی از این دست اشاره کرد که اساسا ماهیت شغلی برای افراد به همراه ندارند و فعالان در این بخش صرفا برای گذراندن امور روزمره خود و تامین معیشت حداقلی به این وادی وارد می‌شوند.
شاید تعداد افرادی که مشاغل کاذب را به عنوان شغلی ایده آل و مناسب بدانند و با علاقه در این بخش فعالیت داشته باشند بسیار انگشت شمار باشد که خود این مسئله نشان می‌دهد ورود به این عرصه صرفا به دلیل ناامیدی از ورود به مشاغل رسمی‌و مناسب و همچنین وجود صدها هزار تقاضای کار در کشور باشد.
بیکاری پس از یک دوره اشتغال
همچنین در این بخش نباید از ناپایداری بخشی از مشاغل موجود و کاهش امنیت شغلی در بسیاری از واحدها غافل ماند، چرا که این مسئله خود به تنهایی باعث خروج بخش قابل توجهی از کارجویان پس از یک دوره اشتغال و پیوستن آنها به صف بیکاری می‌شود.
بالا رفتن هزینه تامین مواد اولیه، ورود تکنولوژی‌های جدید به بنگاه‌ها و کاهش نیاز به حضور فیزیکی افراد، افت بهره وری نیروی کار به دلیل دستمزدهای پایین، واردات بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی، فعالیت واحدها با ظرفیت پایین و غیرفعال بودن بخش قابل توجهی از توان تولید به دلیل مشکلات نقدینگی، رشد جهشی هزینه‌های انرژی پس از اجرای فازاول هدفمندی یارانه‌ها و مسائلی از این دست علاوه بر دامن زدن به ناپایداری مشاغل در بسیاری از واحدهای کشور، بیکاری بخشی از شاغلان فعلی را نیز رقم زده است.
حمید حاج اسماعیلی در گفتگو با مهر با بیان اینکه هم اکنون نرخ رسمی‌بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله در کشور ۲۵ تا ۳۰ درصد است، گفت: بخش قابل توجهی از این جمعیت متولدین دهه شصت هستند که امروز برای ورود به بازار کار کشور داوطلب شده اند.
امسال کشور شرایط استخدام ندارد
نماینده کارگران در هیئت حا اختلاف با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به فراوانی تعداد بیکاران در کشور راهی جز تلاش برای قرار دادن کارجویان در یک روال منظم نداریم، اظهار داشت: یعنی اینکه واحدها و بنگاه‌های کشور و دولت تلاش کنند با یک برنامه ریزی دقیق و روشن شرایط ورود کارجویان را به بازار کار فراهم کنند.
حاج اسماعیلی ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی وعده‌هایی که درباره اشتغال داده می‌شود خیلی قابل بررسی نیست. وی افزود: در سال جاری کشور شرایط استخدام نیروی جدید را ندارد و هر کسی هم که بگوید این کار قابل انجام است، صرفا تبلیغاتی سخن گفته است چرا که نشانه چندانی هم از منابع و اعتبارات کافی در لایحه بودجه برای گسترش فرصتهای شغلی وجود ندارد.
این کارشناس بازار کار کشور تاکید کرد: تنها کاری که در شرایط فعلی می‌توان انجام داد، این است که برای حفظ فرصت‌های شغلی موجود برنامه ریزی شود، همچنین منابعی از سوی دولت برای حمایت از پایداری بنگاه‌های بزرگ و واحدها در نظر گرفته شود.
وی بیان داشت: یک راهکار مشخص اینکه دولت بیاید با واحدها و بنگاه‌هایی که تصمیم به تعدیل نیروی کار دارند، مذاکره کند و از طریق اعمال مدیریت در بازار کار، از اشتغال فعلی صیانت شود. متاسفانه در حال حاضر برای تاخیرهای به وجود آمده در ورود کارجویان به بازار کار برنامه روشنی نداریم و این مسئله باعث جمع شدن تقاضا برای کار در کشور شده است.
نماینده کارگران در هیئت حل اختلاف تصریح کرد: از ضعفهای برنامه ریزی در کشور به ویژه در بخش اشتغال این است که به صورت مقطعی تصمیم گیری می‌شود و برنامه‌ها صرفا در حول و حوش تقویم‌های سالیانه است، در حالی که جریان اشتغال زایی نمی‌تواند در یک سال و دو سال اتفاق بیافتد و باید در این زمینه یک برنامه مستمر در دست داشته باشیم.
 

amin khan

مدیر انجمن
آگهی استخدام شرکت صنایع پنتان شیمی

استخدام شرکت صنایع پنتان شیمی‌در تهران
شرکت پنتان شیمی تولید کننده تجهیزات داخلی مخازن و برج‌های جداسازی در صنایع نفت استخدام مینماید.


Employment1-300x200.png


آخرین مهلت آگهی: تا ۱۰ اردیبهشت ۹۲
عناوین شغلی مورد نیاز: مدیر بازاریابی و فروش، کارشناس بازرگانی، منشی خانم
مدیر بازاریابی و فروش،آشنا به مقوله ی بازاریابی و فروش در صنعت نفت،دارای حداقل ده سال سابقه،کارشناسی/کارشناسی ارشد ارشد رشته‌های مهندسی مربوط به صنعت نفت،مسلط به تهیه ی طرح بازاریابی و اجرای آن
کارشناس بازرگانی،حداقل پنج سال سابقه ی مفید،مسلط به ترجمه،نامه نگاری و مکالمه به زبان انگلیسی،مسلط به فرآیند خرید داخلی و خارجی و امور قراردادها
منشی خانم،مسلط به امور اداری و آفیس با حداقل چهار سال سابقه

لطفا اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را تا ۱۰ اردیبهشت ۹۲ به ایمیل زیر ارسال نمایید :
آدرس ایمیل: [email protected]
وب سایت: http://www.pentanechem.com


برگرفته از: http://iranestekhdam.ir/آگهی-استخدام-شرکت-صنایع-پنتان-شیمی/#ixzz2RKgfnKHt
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام شرکت تندیس سازه جام جم – بندرعباس

شرکت تندیس سازه جام جم جهت تکمیل نیروى انسانى مورد نیاز به منظور انجام امور در بخش پیمانکارى شرکت گاز استان هرمزگان از متقاضیان داراى مدرک تحصیلى (دیپلم،فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس در تمامى رشته‌ها ) درخواست همکارى مى نماید.
لذا از متقاضیان محترم درخواست مى شود تقاضاى خود راهمراه با مدارک ذیل حداکثر تا شنبه ۹۲/۰۲/۱۴ به آدرس زیر ارائه نمایند.
  • ۱-کپى شناسنامه
  • ۲-کپى مدرک تحصیلى
  • ۳-کپى کارت ملى
  • ۴-کپى کارت پایان خدمت
  • ۵-گواهى ایثارگرى
  • ۶-تاییدیه گواهى اشتغال به کار یا مدارک بازنشستگى کارکنان صنعت نفت جهت فرزندان کارکنان
آدرس: بندرعباس-چهارراه مرادى-کوچه مهیار اول-برج آرتمیس-طبقه اول واحد ۱۰۳-شرکت تندیس سازه جام جم
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
اعلام نتایج فراخوان تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات دولت


دبیر دفاتر پیشخوان دولت گفت: اسامی‌۴۹۹ نفر از متقاضیان واجد شرایط ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولتی و غیردولتی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دل آرام ابوترابی در این باره اظهارداشت: نتایج اولیه فراخوان ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی‌غیردولتی و اسامی‌واجدان شرایط اولیه شرکت در آزمون از طریق سامانه فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان به آدرس www.pishkhan-qz.ir اعلام شده است.
ابوترابی یادآورشد: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد، ۱۷ متقاضی به دلیل عدم ارسال مدارک مطابق دستورالعمل فراخوان، ۲۹ متقاضی به سبب نداشتن شرایط لازم، ۴۱ متقاضی به دلیل عدم تطابق محل سکونت با کد انتخابی برابر مقررات حذف و ۴۹۹ متقاضی واجد شرایط اولیه نیز برای آزمون معرفی شدند.
وی تصریح کرد: مدارک ارسالی تعدادی ازمتقاضیان هم دارای نقص اساسی است که حداکثر تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به دفتر انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان به آدرس قزوین، خیابان تهران قدیم، کوچه آرام، پلاک ۱۱۷، نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند درغیر این صورت کارت ورود به جلسه آزمون برای آنان صادر نخواهد شد.
ابوترابی یادآورشد: تمام کسانی که اعتراض ویا شکایتی دارند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت www.pishkhan-qz.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند و بعد از مهلت یاد شده هیچگونه اعتراضی پذیرفته نیست.
این مسئول زمان برگزاری آزمون الکترونیکی را روز۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و ساعت برگزاری آزمون به تفکیک مناطق، به زودی از طریق آدرس اینترنتی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
[h=2]استخدام شرکت رایا گستر
12245145838.png

شرکت رایا گستر
واقع در شهرک صنعتی صفادشت شهریار به نیروهای زیرنیازمند است.

  • شهرهای مورد نیاز : شهرک صنعتی صفا دشت(شهرستان شهریار)
  • تعداد مورد نیاز : مشخص شده
  • تاریخ انقضا : ۱۸ مهر ۹۱
شرایط شغلی مورد نیاز
  • عنوان شغلی : سرپرست فروش
  • مقطع تحصیلی : کارشناسی
  • رشته تحصیلی : بازرگانی

  • حداقل سابقه کار : ۵ سال
  • جنسیت : مرد
  • حداکثر سن : بدون محدودیت

  • شرایط :دارای ۵ سال سابقه در امور بازرگانی ،مسلط به زبان انگلیسی
شرایط شغلی مورد نیاز
  • عنوان شغلی : مهندس صنایع
  • مقطع تحصیلی : کارشناسی
  • رشته تحصیلی : صنایع

  • حداقل سابقه کار : ۵ سال
  • جنسیت : مرد
  • حداکثر سن : بدون محدودیت

  • شرایط : —-
آدرس و نحوه تماس
  • شماره فکس : ۷-۶۵۴۳۸۲۳۱- ۰۲۱
 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
[h=2]استخدام شرکت آسان خودرو
13120123411.png

شرکت آسان خودرو
، فعال در زمینه واردات و ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلات راه سازی و معدنی ، لیفتراک و تجهیزات ساختمانی و الکتریکی ، جهت تکمیل نیروهای تخصصی خود از علاقمندان در زمینه‌های زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
  • شهرهای مورد نیاز : تهران
  • تعداد مورد نیاز : مشخص نشده
  • تاریخ انقضا : ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۲
13120123024.gif

آدرس و نحوه تماس


  • [*=right]آدرس : تهران – کیلومتر۹ جاده قدیم کرج، خیابان شهید سامانی پور، کوچه البرز اول، ساختمان آسان خودرو

 

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
استخدام سازمان آتش نشانی در تهران
bc1rjtk1rxkud8blxms12.jpg

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تکمیل کادر عملیاتی خود در سطح شهر تهران از میان افراد واجد شرایط، از طریق پذیرش دانشکده علمی‌ـ کاربردی سازمان، آزمون ورزشی(عملی)، معاینات جسمانی و مصاحبه تخصصی طی مراحل گزینش، براساس شرایط مندرج در دفترچه دانشگاه علمی‌کاربردی استخدام مینماید.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.ORG ضمن مطالعه شرایط ورودی صرفا در سهمیه آزاد کد رشته‌های ۵۲۰۱(اطفای حریق شهری) ـ ۵۲۹۷(امداد و نجات شهری) ـ ۵۳۳۴(ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی) در مقطع کاردانی ثبت نام نمایند.
برای دانلود سوالات سازمان آتش نشانی اینجا کلیک کنید.

الف) شرایط عمومی:
  1. تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی‌ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی‌کشور.
  2. عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری(سوء سابقه) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.
  3. دارا بودن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال تمام.
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه عمومی‌به استثناء معافیت پزشکی.
  5. برخورداری از سلامت کامل روانی و آمادگی جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر برابر گواهی پزشک معتمد سازمان(مرکز معاینات نیروی انتظامی).
* کلیه هزینه‌های معاینات پزشکی بر عهده داوطلبین میباشد که در مرکز معاینات نیروی انتظامی‌توسط داوطلب می‌بایست پرداخت گردد.
ب) شرایط اختصاصی:
  1. دارا بودن حداقل ۱۷۰ سانتیمتر قد.
  2. دارا بودن حداقل پنج سال سابقه سکونت دائم در مناطق ۲۲ گانه تهران بزرگ.(پنج سال آخر سکونت تا کنون)
  3. فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان از کار افتاده کلی، بازنشستگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی(حداکثر یک فرزند) در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می‌باشند.(مشروط به ارائه اصل معرفی نامه معتبر و یا حکم بازنشستگی)
چنانچه در حین مراحل پذیرش تا استخدام و پس از آن ثابت شود که هرگونه مدارک ارائه شده و یا اظهارات داوطلب خلاف واقع میباشد، از ادامه مراحل به کارگیری جلوگیری بعمل خواهد آمد.
جهت مشاهده اصل خبر کلیک نمایید
دانلود دفترچه سوالات سازمان آتش نشانی
 
بالا